منو ببخش...

منو ببخش اگه تورو سپردمت به دیگری
اگه که بد کردی و من بخشیدمت به سادگی
منو ببخش اگه هنوز دلتنگم از ندیدنت
اگه که خالی از غرور میخوام که باز ببینمت
وقتی تو قاب پنجره اونو کنارت میبینم
میبینم که دوست داره ببین چه آروم میمیرم
وقتی بهت فکر میکنم یهو میشی همه کسم
پنجره باز ولی من انگاری توی قفسم
ببخش اگه شکستم و دلگیر شدی از این صدا
اگه نشد بهت بگم حرفامو من تو یک نگاه
ببخش منو،صبوریمو،گریه های پنهونیمو
ببخش منو،صبوریمو،این همه مهربونیمو
وقتی تو قاب پنجره اونو کنارت میبینم
میبینم که دوست داره ببین چه آروم میمیرم
وقتی بهت فکر میکنم یهو میشی همه کسم
پنجره باز ولی من انگاری توی قفسم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 22 آذر 1389برچسب:,ساعت 15:16 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com